Online marketing megoldások az építőipar szektorban
Stratégiai gondolkodás, átlátható folyamatok.
Profi szakemberek 10+ országban szerzett, 10+ éves tapasztalattal.
A hazai marketing szakma elismert és díjazott szereplője.
Full-service ügynökség 360 fokos online marketing támogatással.
Ha építőipari kereskedőként, nagykereskedőként vagy kivitelezőként online marketing partnert keresel, jó helyen jársz. Válaszd a Rád jellemzőt, és ismerd meg javaslatainkat!
Válaszd ki a tevékenységed!
Az építőipar trendjei és kihívásai 2024-ben
- A nagy Lakásfelújítási Támogatás hulláma után 2023 őszére kritikus mértékben, 30%-kal esett vissza a megrendelések száma az építőiparban. [forrás]
- Nem munkaerő, hanem szakemberhiánnyal küzd a szektor.
- Változott az építési törvény 2023 végén. [forrás]
- 20 ezer új lakás helyett (2022), 2023-ban körülbelül 7-8 ezer épült. [forrás]
- A kereslet csökkenésének köszönhetően az árak is csökkentek: a tavalyi évnek köszönhetően az árak komoly mélyponton vannak, megrendelői szempontból most jó ötlet a vásárlás.
- Remények: CSOK Plusz és a lakóépület korszerűsítési program, az építkezések helyett várhatóan a felújítások lesznek fókuszban. [forrás]
- Legnagyobb magyar szereplők: Market Zrt., Wienerberger Téglaipari Zrt., Zalakerámia Zrt. és a Creaton South-East Europe Kft.
- A külföldi (jellemzően távol-keleti és török) berhuházók az építési munkálatokat jellemzően házon belül oldják meg, a külföldi munkavállalókkal. [forrás]
- Az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos marketinget, azonban más iparágakhoz képest keveset tesznek érte: a cégek több mint felének nincs külső kommunikációs elgondolása. [forrás]
Hogyan tud az online marketing válaszolni az építőipari szereplők próbatételeire?
Az online marketing eszköztára testreszabható, mérhető, és az offline lehetőségeknél jelentősen költséghatékonyabb megoldásokat tud nyújtani az építőipari szereplőknek.
2024-ben az online marketing már nem csak előnyt jelent az építőipari cégek számára, hanem elengedhetetlen a sikeres működésük érdekében. Az ügyfelek elsősorban az interneten keresnek szolgáltatásokat, és elvárják, hogy a megbízható építőipari vállalkozások online jelenléttel rendelkezzenek. Az építőipari marketing sajátos kihívásaival szembenézve a vállalatoknak alkalmazkodniuk kell az új, eszközalapú technológiai trendekhez.
Egy hatékony online marketing stratégia célja, hogy elérje és bevonzza azokat a fogyasztókat, akik építőipari termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, ebben pedig a célzott és költséghatékony online marketing módszerek segítenek.
“Automatizált lead generálás és az árajánlatadások minél gyorsabb+rugalmasabb adása kell 2024-ben a sikerhez… ”
Szabó Balázs, PPC divízió vezető, 10 éve foglalkozik építőipari marketinggel
Online építőipari marketing szolgáltatásaink
- Építőipari ügyfeleinknek 360 fokos marketing szolgáltatáscsomagot nyújtunk, mely lehetővé teszi, hogy minden fontos csatornán megszólíthassák a potenciális vásárlókat.
- Minden általunk létrehozott, menedzselt és karbantartott marketing eszköz célja, hogy az érdeklődő kattintó (első vagy visszatérő) vásárlóvá váljon.
- Fedezd fel széleskörű szolgáltatásainkat!
Landing oldal készítése
Közösségi média kommunikáció
Kattintásalapú hirdetések kezelése
SEO (keresőoptimalizálás)
Hírlevelek, email kampányok menedzselése
Építőipari marketing & HD marketing: Miért minket válassz?
A HD marketing csapata érti és folyamatosan monitorozza az építőipar állapotát, trendjeit, lehetőségeit és kihívásait, meglévő és jövőbeni ügyfelei érdekeit szem előtt tartva.
Naprakész online marketing szolgáltatásainkkal abban tudunk segíteni, hogy a megfelelő partnerek megtalálásával és meggyőzésével növekedjen az építési projektek száma, illetve a vállalkozókkal és beszállítókkal történő kapcsolattartás formálásával egyre nagyobb bizalommal forduljanak az építőipari szereplők felé.
A márkaazonos, üzleti lehetőségeket ösztönző weboldaltól a keresőben történő megjelenések optimalizálásáig, a közösségi média profilok és a hírlevelek menedzseléséig azon dolgozunk, hogy szakértelmünkkel segítsük a szektor növekedését.
Rólunk
2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszerint prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.